Mormon Lifestyle

Direktlänk till inlägg 8 april 2011

Jesu Kristi Kyrka - till döden och efter

Av C - 8 april 2011 16:45

En missionär sa något till mig häromdagen som jag fastnade väldigt för. Han sa att anledningen till varför han gillade våran kyrka var naturligtvis många anledningar men en av dom var att alla andra församlingar och kyrkor slutar när Jesus dog på korset, men det gör inte våran kyrka. Vi vet att han återuppstod och att han lever, vi vet också att det finns ett liv efter detta där vi kan få vara tillsammans med honom.




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av C - 14 november 2011 14:37

Jag fick några frågor från en läsare och eftersom det blev några frågor bestämde jag mig för att svara på dom i ett inlägg istället. So here we go.... :)   Hur kommer det sig att du kom i kontakt med mormonkyrkan och varför just den kyrkan och in...

Av C - 10 september 2011 20:40

Av C - 10 september 2011 20:34

Av C - 10 september 2011 20:32

Ovido - Quiz & Flashcards